De inhoud
De klanttevredenheid staat in jouw baan voorop. Mooie merken (zoals Spa, Remeha en Kinder) en slimme contactpersonen leggen met alle vertrouwen hun grote en kleine communicatieprojecten in jouw handen. Het is jouw verantwoordelijkheid om:
- Vraagstukken goed te doorgronden en strategisch mee te denken;
- Het beste te halen uit merkstrategische workshops en creatieve presentaties;
- Het team uit te dagen én aan te sturen met duidelijke verwachtingen;
- Planning, prioriteiten en budget altijd strak op orde te hebben;
- Goed contact met klanten te onderhouden en afspraken na te komen;
- Feedback te geven op ideeën, plannen en creatie;
En campagnes en communicatiemiddelen gedetailleerd op te leveren.
Klinkt als een vrij logisch takenpakket voor een Project Manager, toch? Maar werken bij FLAIM stopt niet bij een logisch lijstje, want daarmee ontstaan geen verrassingen en nieuwe mogelijkheden. Jij krijgt alle ruimte om het verschil te maken. Vrijheid, verantwoordelijkheid en uitdaging. Bij FLAIM ontdek je de ware betekenis van deze clichéwoorden. Je doet alles wel samen, want we geloven in ‘more talent, less ego’. Met elkaar zijn we allemaal op ons best. Je gaat werken in het Account-team dat zich bezighoudt met de vier pijlers: Creative strategy, Brand development, Brand building en Digital.
De match
Wij zijn zo’n bureau met een cultuur waar je echt bij moet passen om blij en succesvol te zijn. We zijn niet die hipsterclub met voetbaltafel. We zijn niet van het freewheelen. Bij ons haal je je plezier vooral uit de inhoud van het werk, de trots op onze resultaten én het feit dat je jezelf en anderen elke dag beter maakt. En dat zit er van nature in. Bij jou ook? Ben jij ook van je kruin tot je tenen gretig, toegewijd, zorgvuldig, positief, energiek, leergierig en zelfkritisch? Ja, dat zijn weer een hoop mooie eigenschappen… maar die heb je bij FLAIM wel serieus nodig.
De basis
Naast de genoemde eigenschappen heb je ook een stevige professionele basis nodig:
- Je hebt minimaal een hbo opleiding afgerond (aan marketing, digital of communicatie gerelateerd);
- Je hebt in ieder geval drie jaar ervaring in een dienstverlenende functie voor klanten, bijvoorbeeld bij reclamebureau, evenementbureau, online marketing / digital / social media bureau;
- Je hebt ervaring met communicatieprojecten;
- Je kent het klappen van de zweep: je weet dat je creatief los kunt gaan, maar ook dat alles eromheen supergoed geregeld moet worden (en die dynamiek vind je ook nog leuk).
De winst
Misschien liggen de toffe mogelijkheden voor het oprapen voor je. Daarom hier nog even een betoog over wat jouw winst is in deze baan bij FLAIM: ruimte voor ondernemerschap. Veel afwisseling in je werk. Werken vanuit een strategische basis. Je radertjes flink laten draaien: we brainstormen de hele dag door. Nooit vervelen. Samen spetteren van creativiteit en knetteren om vooruit te komen. Misschien wel Project Lead worden. Je wordt van een uitblinker een nog grotere uitblinker. Lang verhaal kort: we open up opportunities!
Je kent het klappen van de zweep: je weet dat je creatief los kunt gaan, maar ook dat alles eromheen supergoed geregeld moet worden.
De overeenkomst
- Een mooie eigen werkplek in hartje Oosterhout;
- Een fulltime baan (of 32 - 36 uur als je voldoende bagage hebt);
- Een goed salaris, want dat hoort er dan ook wel bij;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Samen lunchen (want het is hier ook echt wel gezellig en lachen);
- We zijn een groot atelier dat samen mooie creaties maakt. Fysiek werken is dan vaak toch effectiever én gezelliger.
Is FLAIM de plek voor jou?
FLAIM is een self made creative agency (van de slager op de hoek naar werken voor A-merken, zonder fusies of overnames). Onze focus ligt op merkinhoud. We zijn grondig met strategie bezig. Merken bouwen en activeren. Met een kritische blik, open mind, hands on mentaliteit, duurzame strategie, sterke concepten en vernieuwend werk houden we organisaties en merken wendbaar en relevant in een snelle en veranderende wereld. Aan verkiezingen doen we niet. Our work is our price. Pitches winnen we wel graag.
Met ons op elkaar ingespeelde team werken we op een hoog tempo, op een agile manier. Altijd met het oog op de bal.
Direct
solliciteren
Dat mag natuurlijk ook als je denkt dat FLAIM jou beter gaat maken (en jij ons). Mail dan je cv en motivatie naar vacatures@flaim.nl