Remeha

Een Beter Buiten Begint Binnen

Klant
Remeha

Kans

Remeha ziet de opkomende duurzaamheidstransitie als een kans om haar betrokkenheid bij een groenere toekomst te tonen. De meer corporate gerichte slogan ‘Creating better living environments' is door Flaim vertaald naar een consumer gericht concept met als thema ‘Een beter buiten begint binnen.’ De belangrijkste boodschap is dat Remeha duurzaamheid voor iedereen toegankelijk wil maken. Maar ook het promoten van de Elga Ace hybride warmtepomp, waarbij de aankoop extra aantrekkelijk wordt door subsidie, is onderdeel van het concept.

Aanpak

Het concept draait om het benadrukken van de toegankelijkheid en duurzaamheid van Remeha's producten. Een centraal beeldelement hierbij vormt het abstracte huisje, dat symbool staat voor een comfortabele en duurzame leefomgeving. Ook fotografie is een belangrijk onderdeel van de aanpak. De unieke beelden ondersteunen het duurzame gevoel door het tonen van situaties waarbij binnen in contact staat met buiten.

Output

Er is een fotografische beeldbank opgezet waarmee we op een consistente manier kunnen blijven verrassen in de uitingen.
Daarnaast ontwikkelden we een strategie om de boodschap van duurzaamheid en toegankelijkheid via verschillende sociale mediaplatforms te verspreiden met onder andere digitale banners en dynamische animaties.
Radiospots worden uitgezonden om het bewustzijn te vergroten en luisteraars aan te moedigen om deel te nemen aan de duurzaamheidstransitie door te kiezen voor de Elga Ace warmtepomp.
 
Deze gecoördineerde aanpak vergroot de bekendheid van Remeha en inspireert consumenten om te investeren in duurzame oplossingen voor hun huis.