Klant
Binnenstad OosterhoutExpertises
Merkstrategie, branding, content, fotografieDisciplines
Online campagne, print, POS promotie, activatieKans
De stuurgroep van de Bruisende Binnenstad bestaat uit stakeholders uit het centrum van Oosterhout: winkeliers, horeca, vastgoed en de gemeente. Bruisende Binnenstad heeft als doel om de aantrekkelijkheid van de binnenstad te vergroten zodat er steeds meer bezoekers naar de binnenstad van Oosterhout toe komen. Dat is goed voor de reputatie van de stad, de belangen van de inwoners en daardoor ook voor de stakeholders.
Aanpak
Om de binnenstad van Oosterhout op de kaart te zetten ontstond de behoefte aan een merkstrategie en een campagne concept om de bereikbaarheid, de authenticiteit en veelzijdigheid van het centrum te communiceren en de binnenstad meer eenheid te laten uitstralen.
Output
Met de ontwikkeling van een merkstrategie en brandguide is samen met nieuwe fotografie een campagne ontwikkelt. Daarbij zijn verschillende middelen opgezet. Hierin worden alle onderdelen en facetten van de binnenstad getoond. Het fijne van Oosterhout: van winkelen, eten & drinken en spelen tot werken & ondernemen.